søndag 12. august 2012

Klar for parken med egendesignet festivalklapper :-)

5 kommentarer:

The Lighthills sa...

Spennende :) Tror jammen TSA har stjålet både strikkepinner og garnet som jeg hadde begynt å strikke baby jakke på!!!! Har ikke funnet det i noen kofferter, så må bare be mamma om å sjekke hjemme om det ble liggende igjen, men jeg mener at jeg dytta det ned i en koffert,..eller gjorde jeg det??

marlina sa...

Ja, man vet jo virkelig ikke.. Men ettersom jeg kunne reise hjæm med den store vanngeværet ifjor sommer, så tror jeg strikkepinnene klarte seg ;-) men mamma sjekker når hun kommer hjem igjen.

Lissi sa...

Matt syns det var kjempelurt med en sånn strikket greie, han vil gjerne bestille en! du er jo så flink!

Lissi sa...

Matt syns det var kjempelurt med en sånn strikket greie, han vil gjerne bestille en! du er jo så flink!

marlina sa...

Ok, æ ska strikk han en sånn med mariusmønster :-)